compare_arrows0

Často kladené dotazy (FAQ)

Objednávka je ve stavu "Čeká na naskladnění". Jak dlouho naskladnění potrvá?

Každý produkt má nastaven svou dostupnost (Skladem, Není skladem, Obvykle skladem do 7 dnů). Pokud dojde k vložení většího množství daného produktu do košíku, než je reálně skladem, budete již v košíku na toto upozorněni a dané produkty budou označeny třemi červenými hvězdičkami (***). Pokud dojde i k následnému objednání, bude Vaše objednávka převedena do stavu "Čeká na naskladnění", kdy budeme čekat na dodání chybějících produktů, nikdy však déle než 7 pracovních dnů (nevztahuje se na produkty s dostupností "Není skladem" viz. bod níže). V případě, že by chybějící produkty nebylo možné dodat do 7 pracovních dnů, budete o této události předem informováni a domluvíme se na dalším postupu. Pokud na svou objednávku spěcháte, prosíme, kontrolujte si dostupnosti objednávaných produktů.


Proč je možné objednat i zboží, které má dostupnost „Není skladem“?

Takovéto zboží nenaskladňujeme každý týden, proto u něj není uvedeno „Obvykle skladem do 7 dnů“, ale může se stát, že v době kdy děláte objednávku, je již objednané a může tak být přidáno k Vaší objednávce. Pokud však objednané není, tak aby nedošlo k dlouhodobému pozdržení objednávky, bude zboží z objednávky odebráno a případný přeplatek vrácen zpět.


Na etiketě zboží je uvedeno, že může obsahovat stopy lepku. Jak je to možné? Je to bezpečné?

Ano, je to bezpečné. Na našich stránkách naleznete pouze BEZLEPKOVÉ potraviny. Výrobci uvádí tuto informaci na etiketu kvůli tomu, že na výrobních, balících a dalších linkách se bezlepkové potraviny mohou zpracovávat po zpracování standardních lepkových výrobků. Proto by se mohlo stát, že by se nepatrné množství mohlo objevit i ve výrobcích bezlepkových.


Platil/a jsem kartou / rychlým platební převodem a nepřišel mi email o zaplacení objednávky. Co mám dělat?

Zda je objednávka zaplacená či nikoliv se píše rovnou v souhrnu objednávky, který Vám došel na Vámi zadaný e-mail. Je tedy vše v pořádku, jelikož žádný další e-mail nechodí. Aktuální stav objednávky můžete najít v "Můj účet" -> "Zobrazit historii objednávek" po rozkliknutí příslušné objednávky.


Nepřišel mi e-mail s vytvořenou objednávkou. Nevím jak a kam zaslat peníze.

Pokud se tak stalo, tak nás, prosím, informujte na info@celiakshop.cz nebo přes formulář zde, a my Vám e-mail znovu zašleme.


Nelze pokračovat z košíku do dalšího kroku k dokončení objednávky. Co mám dělat?

Může se stát, že Váš prohlížeč si zapamatuje, že se dříve vyskytla nějaká chyba při zpracování formulářů a bez jakékoliv hlášky (nebo s hláškou o chybě, která je již opravena) Vás systém nepustí do dalšího kroku objednávky. Většinou stačí použít klávesovou kombinaci CTRL + F5. Pokud toto řešení nepomůže, je třeba ve Vašem prohlížeči vyčistit Internetovou cache. Zde jsou odkazy na návod pro jednotlivé prohlížeče: Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, Edge, Internet Explorer, Safari.

Pokud se ani tak nepodaří, kontaktujte nás, prosím, na info@celiakshop.cz, nebo nám napište přes formulář zde.


Mám jiný problém.

V případě jiných problému nás neváhejte kontaktovat na info@celiakshop.cz, nebo přes formulář zde.